Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."

Pada 13 Oktober 2009 yang lalu bersamaan hari selasa, pelajar2 Diploma Pentadbiran Awam telah pun mengikuti majlis makan malam kos yang memang akan diadakan pada ujung setiap semester. Pelajar2 part3 sesi july-nov 09 telah bertungkus lumus untuk menyiapkan persiapan dinner tersebut. Memandangkan persiapan hanya dibuat dalam masa 2 minggu sahaja, tetapi majlis tersebut telah berjaya menambat hati ramai pelajar dari part lain. Pada mulanya kami sebulat suara untuk tidak meneruskan majlis ini. Ini disebabkan H1N1 yang melanda tempoh hari. Kerana H1N1, semua aktiviti dibeku, tetapi setelah diberi perangsang oleh pensyarah, kami akhirnya bersetuju untuk mengadakan juga walaupun tidak sehebat mane. tetapi, sape sangka berjaya juga majlis yang kami lakukan. Syukur sangat. Memang kenangan yang paling best la. hehehe. Dah x tau nak taip pe lagi. Di sini juga disertakan gambar pada majlis tersebut.. Tapi gambarnye sket je la ye.. X banyak.. hehehe.. mls nk upload.. kalo nk tgk lbh, d friendster..



Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."