Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."



"Family Day Basic"
4/5/2012, Jumaat
9.00 pg - 12.30 tgh

First time family day untuk peringkat ijazah. Seronok sangat masa ni sebab masing-masing menjalankan tugas dengan baik dan memberikan kerjasama yang begitu bagus. Walaupun mula lambat disebabkan peserta datang lambat, tetapi perjalanan aktiviti berjalan dengan lancar sekali.

Kami dipecahkan kepada 6 kumpulan yang terdiri daripada Part 3, 4 dan 5. Kami diberikan warna kumpulan masing-masing. Ada kumpulan merah, kuning, hijau, coklat, hitam dan biru. Setiap kumpulan mempunyai ahli seramai 14 orang sahaja. Tetapi pada hari tersebut, tak ramai yang datang dari Part 3 kerana alasan mereka tersendiri.

Mula-mula, kami disajikan dengan game makan. Setiap kumpulan menghantar 5 orang wakil. Ada 5 level. Level pertama makan biskut tawar dengan kicap. Ke2, minum air teh o dengan garam yang berlebihan. Ke3, minum ape ntah. X ingat. Ke4, makan tomato dan timun dengan sos barbeku. Ke5, makan telur mentah. Ada game explorace, mumia (balut badan dengan tisu, jangan sampai putus), pas belon berisi air, tarik tali, make up.

Setakat tu dulu cite saya kali ni. (x tau nk cite ape, sbb mata dah ngantuk). Gmbr di atas adalah gambar kelas sy iaitu AM2284A :)

Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."