Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."

Dh lame x tulis kt cni.. Maklum lah, asek bz je ngan keje.. Tp x siap2 pun gak walaupun bz.. huhuhu... Kejap je rs.. Rs br je puase.. Tup tup, tau2 dah nak raya lak.. Cam x caye je kn.. Cpt btl ms berlalu.. Ingat kan dpt menghayati ramadhan kali ni.. Tapi, sama gak cm dulu2.. X de beza pun.. huhuhu... Sedih btl rs.. Mungkin bkn rezeki saya kali ni kn.. x pe la.. Redha je.. Nak wat cm ne.. Saya pun tak bersungguh2 nk dpt kn nya.. Bln puase ni, mcm2 hal t'jadi.. Gaduh la, x puas ati la.. Byk lagi la.. Hadapi je la bnd2 leceh 2 semua.. X leh nak halang.. BIarkan.. Key la.. Dah x tau nak tulis pe lg.. Jd, that's all..

Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."
There was an error in this gadget