Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."

Wah.. Cuti juga akhirnya.. Memang dinanti2 kn cuti ini.. Sebab ni je satu2 nye cuti yg ade.. Lps ni mane ade cuti dh. Kalo ade pun cuti hujung sem nnt la. Uish, lame sgt nk tggu tuh. Nasib baik ade cuti ni. Kalo x, x balik umah la weh. Cuti kali ni berkemungkinan x gi mana2 kot. Sebabnya nenek belah ayah ada kat umah. Jadi, kene jaga nenek la jawabnya. Huhuhu. Nak wat camne, nenek yang nak tinggal ngan ayah, kene la layan elok2 kn. Nenek ni memang susah nak gi umah orang. Bile die dah kate nak ikut, jadi baik bawa je. Jgn byk cakap. Lagipun, ayah ade keje. X jd masalah la nenek ade kat umah pun. Lagi satu, saya ni banyak keje kene wat masa cuti ni sebenarnya. Maklumlah, student kan. Memang tak lepas dari assignment la kan. Lagi2 sem ni adalah sem terakhirku. Amin, insyaallah. Harap2 nye begitu. Lagi la banyak keje. Dgn research nye, dgn assignment lagi tmbah lak dgn presentation. Memang banyak btl keje. Takpe la, nak jadi pelajar cemerlang kan kene la berkorban. So, cuti ni dah ada plan. Apalagi wat keje la. Jd, nak wat keje dah ni. Sampai sini dululah ye. Jumpe lagi bile ku ade masa yang terluang. J

Saat dua hati berjanji
Tuk arungi hidup di jalan-Nya
Allah kan berkahi mereka
Kala dalam doa kala dalam asa

Menjadilah mentari bening pagi
Terangi bumi terangi hati
Menjadilah keheningan malam
Kala berjuta insan larut dalam doa

Selamat datang kawan
Di duniamu yang baru
Kudoakan semoga bahagia

When two people get marry
To take the life together on the way
Allah shall give them one more bless
When life in love and try
When life in love and pray

Just be the sunshine in the morning day
Give it shine to the world let everyone to see
Just be the quiteness in the night
When many people cry when many people pray

Welcome to the new world my friends
You both have to face all in love
All I could do just pray
And I do I pray

Assalamualaikum.. Wah, x percaya lak rsnye!!! Hari ni dah masuk thn baru la.. Cepat nye la masa berlalu.. Berakhir la sudah tahun 2010.. Selamat datang 2011.. harap2 dpt wat yg terbaik utk semester last diploma ni.. Amin.. Insyaallah..

Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."
There was an error in this gadget