Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."

Dah hampir 4 bulan, usia anak buah pertamaku. Namanya Adnin Najwa binti Ridwan. Anak pertam kepada kakak sulungku. Tak sangka lak macam ni rupanya anak buah selepas 3 minggu tak tengok. Makin comel la dia ni. Rasa nak gigit je pipi tu. Ish. Tembam sangat. Geram tengok. Sekarang ni dah pandai berbunyi. Bising lak tu. Aduih. Memang comel betul. Ape dah ni. Tak tau nak kata apa melainkan comel belaka. Hahaha. Di bawah ni disertakan gambarnya. (^_^)


"Teman ketawa di mana-mana
Sahabat berduka sukar dicari"

Kata-kata di atas sering kita dengarkan. Kebiasannya ketika kita di waktu kesenangan memang ramai yang berada di sekeliling kita untuk merasai kesenangan itu. Akan tetapi apabila kita di waktu kesusahan kita diabaikan, terbiar dengan kesusahan kita. Mereka membiarkan saja kita tanpa rasa belas kasihan. Seorang teman yang sejati tidak akan sesekali meninggalkan kita dikala susah atau pun senang. Dia akan berusaha membantu walau dengan apa cara sekalipun. Dia tidak sanggup untuk melihat kita dalam kesusahan. Itulah sahabat sejati dan setia menanti kita walau dalam apa keadaan sekalipun. Mereka inilah yang sentiasa ada di kala susah dan senang selain ibubapaku. Kerana mereka sentiasa berada di sampingku ketika diploma. Harap hubungan kita berkekalan selamanya. Terima kasih kalian kuucapkan.. (^_^)
Sebenarnya tak tau nak taip apa dah. Tu yang main hantam je. huhuhu. Sekian.



dari kiri: tasha, adhwa' (sy), eyra, ain, sanah dan dhania..

Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."
There was an error in this gadget