Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."

Setelah beberapa hari blogger ini under maintenace, akhirnya pada hari ini dapat juga ku coretkan cerita-cerita kehidupan.. Alhamdulillah.. Bersyukur kehadrat Ilahi kerana memberi saya badan yang sihat, otak yang cergas dan pelbagai kenikmatan lagi. Minggu ni adalah minggu kedua cuti bagi saya dan kawan-kawan yang lain. Rasa rindu lak dengan mereka. Masing-masing sibuk dengan hal-hal mereka. Maklumlah cuti kali ni agak panjang dengan cuti sebelumnya. Cuti 4 bulan. Tak pernah kami dapat cuti macam ni. Ada yang cari kerja, ada yang duduk-duduk je. Macam-macam aktiviti boleh buat. Macam saya, duk umah je sambil online, tgk tv. Cuti kali ni agak berbeza sikit dengan cuti sebelum-belumnya. Sebab cuti kali ni nak belajar something. hehehe. Kalo tak cakap pun, tau dah kan apa dia. huhuhu. Kene la belajar, kalo tak, cam ne nak jadi ehem-ehem. hehehe. Key la, dah tak tau nak cerita ape lagi. huhuhu. Disertakan sekali di bawah ni wajah-wajah ceria kawan-kawanku. :)


ni ms lawatan ke istana kehakiman



lepas habis kelas


0 comments:

Post a Comment

Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."