Story of My Life

"SinaRan yAng CerDIk keIndAhaN aGamA"

Seindah Kata

"Whatever happen to ur day, just relax & manage to make a smile... Life is not a problem to be solved but a gift to be enjoyed... Make everyday ur best day... smile always...."

Wah, dah lama betul tak menaip di blog ni. Nasib baik tak bersawang lagi. Bole la terus menaip. Erm. Nak cita apa ye untuk entri kali ni. Sebenarnya dah kehabisan idea. Maklumlah, saya ni bukan jenis yang pandai bermadah, apatah lagi untuk bercerita. Sedar tak sedar kita dah di bulan ramadhan kan. Sapa sangka masa berputar begitu cepat sehingga tak dapat merasai apa-apa. Hari ni nak masuk sebelas hari kita berpuasa. Tak lama lagi raya. Kemudian, tak lama lepas raya bermulalah agenda saya sebagai seorang pelajar kembali. Pelbagai perasaan bermain di hati ini. Gembira, sedih, takut, cemas dan sebagainya. Maklumlah, dah empat bulan bercuti, otak pun mula la beku. Harapnya, pengajian kali ini dapat buat dengan lebih baik. Okey la, tu je cerita untuk kali ini. Jumpa lagi akan datang :)

0 comments:

Post a Comment

Ana

My photo
skrg ni blaja di uitm dungun.. alhamdulillah.. dah tamat diploma.. akan sambung ijazah di tempat yang sama pd bln 9 ini..

maSa itu EmaS

Hijriah.? Masihi.?

Followers

Ruang Kenalan

^Bicara Kata^

"Seandainya engkau gembira, sujudlah kepada Yang ESA..
Seandainya merasa gundah, perbanyakkanlah zikrullah..
Seandainya seringkali alpa, panjatkanlah doa penerang jiwa..
Seandainya merasa marah, lafazkanlah astaghfirullah &
Seandainya engkau kecewa, ingatlah mawaddah ALLAH kekal selamanya..."
There was an error in this gadget